Zaloguj się

REGULATIONS

Regulamin sklepu internetowego www.lifehappens.pl

 

1. DEFINICJE

2. POSTANOWIENIE OGÓLNE

3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

5. DOSTAWA

6. PŁATNOŚĆ

7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.1. HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania

dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.

1.2. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach

przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca

ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna

nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza

zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.

1.3. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze

zm.).

1.4. KONSUMENT – osoba fizyczna dla której zawarcie Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie

Usługi elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.5. KONTO (KONTO KLIENTA) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in informacje o

Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym.

1.6. PRODUKT – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym będąca przedmiotem Umowy

sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

1.7. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

1.8. REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana

z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.

1.9. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.lifehappens.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o

świadczenie Usługi elektronicznej.

1.10. SPRZEDAWCA – […] Ewa Więcek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ESTE Ewa Więcek

ul. Wł. Łokietka 9/29 88-100 Inowrocław

NIP 5561723313, REGON 341628208

adres poczty elektronicznej: shop@lifehappens.pl,

numer telefonu: (+48) 662041825 (opłata jak za połączeniestandardowe - wg. cennika właściwego operatora).

1.11. STRONA – Usługodawca, Sprzedawca lub Klient.

1.12. UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego

zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.

1.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za

pośrednictwem Sklepu internetowego.

1.14. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy

sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki.

 

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw

Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie

wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z

powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

2.2. Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego.

2.3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o

świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje

warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.

2.4. Sklep Internetowy prowadzony jest przez:

Imię i nazwisko (nazwa)

EWA WIĘCEK prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ESTE EWA WIĘCEK

Adres zamieszkania / prowadzenia

działalności / siedziby […] ul. Wł. Łokietka 9/29 88-100 Inowrocław

NIP 5561723313

REGON 341628208

Adres poczty elektronicznej shop@lifehappens.pl

Adres strony internetowej www.lifehappens.pl

Numer telefonu 662041825 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego

operatora)

2.5. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne:

2.5.1. Konto Klienta w Sklepie internetowym;

2.5.2. Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym.

2.6. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym

posługuje się Usługodawca:

2.6.1. Komputer z dostępem do Internetu;

2.6.2. Dostęp do poczty elektronicznej.

2.6.3. Zalecana rozdzielczość monitora: 1024x768 pikseli;

2.6.4. Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą,

JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i

cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej.

2.7. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2.8. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

2.9. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i

dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej

osób trzecich.

2.10. Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający

funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń

oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej.

2.11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki

techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi

elektronicznej.

 

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych

Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,

stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i

zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny Produktów nie zawierają jednak

kosztów dostawy, które – jeżeli występują – są wskazywane w trakcie składania Zamówienia oraz

dostępne są na stronie Sklepu internetowego w zakładce. „Koszty dostawy”pod adresem: http://lifehappens.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8

4.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym,

które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta

Zamówienia.

4.4. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na stronę internetową Sklepu internetowego, dokonać wyboru Produktu i złożyć w oparciu o

wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje Zamówienie za pomocą interaktywnego formularza.

4.4.1. W trakcie składania Zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia

Zamówienia: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem

pocztowym), numer telefonu kontaktowego, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności.

4.5. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w

formularzu pola. „ZAMAWIAM”

4.6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie (1) potwierdza jego otrzymanie, co

powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz (2) przyjmuje Zamówienie do realizacji

– w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i

przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w

trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail).

4.7. W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza – do momentu złożenia

Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować

się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu

internetowego.

5. DOSTAWA

5.1.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 7dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zatwierdzona na koncie 63 1090 1069 0000 0001 2599 9941 Kwota Zamówienia.

5.2. Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta:

5.2.1. transportem własnym; lub

5.2.2. za pośrednictwem poczty lub przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia.

5.3. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Europy.

5.4. Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są

dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładceKoszty dostawy”pod adresem: http://lifehappens.pl/pl/i/Koszty-dostawy/8

5.5. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności

przewoźnika.

 

6. PŁATNOŚĆ

6.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

6.1.1. Osobiście gotówką.

6.1.2. Przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu

oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia).

6.1.3. Przelew natychmiastowy („Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest
Blue Media S.A.”)

6.2. W wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.

 

 

7. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

7.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

7.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu

niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z

Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych

warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.

1176 ze zm.).

7.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na

adres Jodłowa 3A/81 Ignatki Osiedle 16-001 Kleosin lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na

adres: shop@lifehappens.pl

7.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub

w inny podany przez Klienta sposób.

7.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z

tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.

Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień

Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w

zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

 

8. POSTANOWIENIE KOŃCOWE.

8.1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

8.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy

obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o

świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną

przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o

szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27

lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

8.2.1. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie

przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe

w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a

przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie w

którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką

działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w

zakres tej działalności.

8.3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza

zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Aktualny Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny pod adresem: http://lifehappens.pl/pl/i/REGULATIONS/2

8.4.Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży  następuje poprzez (1) udostępnienie Regulaminu na

stronach wskazanych w pkt. 8.3 oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, a w przypadku

Umowy sprzedaży także przez (3) dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.

8.5. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który jest jednocześnie

Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy

Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane

sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy.

8.6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.IV.2013r

Sklep internetowy Shoper.pl