seo” data-max-rows=”2″>

Telefony komórkowe i tablety to najnowsze trendy w mieście. Ludzie przechodzą z komputerów stacjonarnych i laptopów na małe urządzenia tylko dlatego, że są bardzo przenośne i łatwe w użyciu. Dlatego prawie wszystko, co robisz na komputerze, można zrobić za pomocą telefonów komórkowych. W rezultacie responsywne projektowanie stron internetowych jest bardzo dobrze odbierane przez ludzi na całym świecie.

Kiedy każda drobna cząstka przechodzi do trybu online, naturalne jest, że Internet będzie dużą częścią tego zjawiska. A kiedy mówimy o Internecie, wspominanie stron internetowych to tylko kwestia czasu. Jesteśmy przyzwyczajeni do otwierania stron internetowych na komputerach stacjonarnych. Ale teraz telefony komórkowe są integralną częścią naszego życia, jeśli chodzi o odwiedzanie strony internetowej.

Co to jest responsywne projektowanie stron internetowych?

Reaktywność w świecie projektowania stron internetowych oznacza dostosowanie strony internetowej do różnych rozmiarów i rozdzielczości ekranu. Tak więc witryna odwiedzana na pulpicie jest łatwo dostępna z telefonu lub tabletu bez konieczności przewijania w bok. Każdy z przycisków i tekstu odpowiada rozmiarowi ekranu i opuszkom palców, co jest fantastyczne w świecie biznesu.

Ale co jeśli nie udostępnię mojej strony internetowej?

Ponieważ responsywność jest trendem, jest całkiem jasne, że jeśli nie sprawisz, że Twoja witryna będzie responsywna, ma to swoje własne konsekwencje! Oprócz łatwości użytkowania i dostępności jest jeszcze wiele powodów do obaw!

SEO to duża część sukcesu Twojego biznesu online. Ignorowanie responsywnego projektowania stron internetowych jest śmiertelnym zagrożeniem dla SEO (Search Engine Optimization). Dziś omówimy, w jaki sposób responsywność witryny wpływa na SEO witryny.

współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń jest jednym z czynników optymalizacji wyszukiwarek, które odgrywają kluczową rolę w rankingu witryny. Jeśli odwiedzający wyląduje na Twojej stronie, będzie musiał spędzić trochę czasu na Twojej stronie, a estetyka, funkcjonalność i informacje na Twojej stronie sprawią, że pozostanie. Jeśli nie masz responsywnej witryny, użytkownicy przeglądający ją z urządzenia mobilnego nie będą mieli dobrych wrażeń w zakresie użyteczności. Końcowym rezultatem byłoby zamknięcie witryny, tj. H. Skaczę z twojej strony. Zwiększy to współczynnik odrzuceń i przegrasz w wyścigu SEO.

Użyteczność strony internetowej

Jednym z głównych powodów, dla których odwiedzający wracają z Twojej witryny jest łatwość obsługi witryny. Użyteczność strony internetowej jest miarą, na podstawie której decydujemy, ile strony internetowej nadaje się dla konkretnego użytkownika. Jeśli witryna przestanie odpowiadać i konieczne będzie przewijanie w poziomie na urządzeniu mobilnym, jej użyteczność będzie ograniczona. Użytkownicy są wyrzucani z Twojej witryny i mogą również wylądować na stronie internetowej Twojego konkurenta!

Czas ładowania strony

Czas ładowania strony stał się jednym z najważniejszych aspektów dobrego rankingu witryny w ostatnich latach. Badania wykazały, że przeciętny użytkownik pozostaje na stronie przez 5 sekund, ładując ją przed zamknięciem. Jeśli nie sprawisz, by Twoja witryna była mobilna, jej załadowanie zajmie dużo czasu. Możesz więc obliczyć i dojść do wniosku, co by się stało, gdybyś nie korzystał z responsywnej usługi projektowania stron internetowych.

Trzy powyższe są głównymi wadami, gdy nie korzystasz z witryn reagujących na urządzenia mobilne. Jeśli znasz wady niereagującej strony internetowej, najmądrzejszą decyzją jest zwrócenie się do firmy projektowej, którą zatrudniłeś, aby Twoja strona była atrakcyjna, jeśli chodzi o projektowanie.